ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREGłos Enei
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


SPONSOR SERWISU


KONTAKT




SERWIS INFORMACYJNY CIRE 24

Enea uruchomiła internetowy czat dla klientów
19.07.2017r. 15:58

Enea uruchomiła dla swoich klientów czat z konsultantem. Można z niego korzystać poprzez stronę internetową spółki.
Internetowy czat, obok infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klienta, jest kolejną formą kontaktu Enei z jej klientami. Za jego pośrednictwem można zadać konsultantowi pytania, sprawdzić stan faktury i historię płatności, podać stan licznika, czy też skontaktować się ze spółką w innych sprawach związanych z obsługą Klienta.

- Czat to kolejny, obok telefonu i e-maila, równoległy kanał kontaktu. Dzięki niemu jesteśmy bardziej dostępni dla naszych Klientów. Błyskawicznie odpowiadamy na pytania związane z naszą ofertą, bieżącą obsługą, czy poruszaniem się po stronie internetowej - powiedział Maciej Koprowicz, dyrektor Pionu Contact Center w Enei Centrum, odpowiedzialny za uruchomienie czatu.
Enea udoskonala obsługę swoich klientów. W marcu ubiegłego roku firma uruchomiła na całym obszarze działalności elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Czat Enei jest kolejnym narzędziem umożliwiającym szybki i bezpośredni kontakt z firmą bez wychodzenia z domu - z każdego miejsca, gdzie dostępny jest internet.

- Klienci cenią sobie szybkie i łatwe sposoby kontaktu z naszą firmą, dlatego cały czas pracujemy nad tym, aby ulepszać nasze nowe narzędzie. Obsługa czatu wymaga indywidualnego podejścia do sprawy i mniej formalnego języka, dlatego powierzyliśmy to zadanie pracownikom infolinii z dużym doświadczeniem - powiedział Jakub Janicki, koordynator infolinii zaangażowany we wprowadzenie nowego narzędzia.

DODAJ KOMENTARZ
Redakcja portalu CIRE informuje, że publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu CIRE. Redakcja portalu CIRE nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Przesłanie komentarza oznacza akceptację Regulaminu umieszczania komentarzy do informacji i materiałów publikowanych w portalu CIRE.PL
Ewentualne opóźnienie w pojawianiu się wpisanych komentarzy wynika z technicznych uwarunkowań funkcjonowania portalu. szczegóły...

Podpis:


Poinformuj mnie o nowych komentarzach w tym temacie




cire
©2002-2017
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE